sábado, 8 de maio de 2010

Your angel face.


When we sleep together, I wait for you close your eyes and fall asleep.
Quando dormimos juntos, eu espero você fechar os olhos e adormecer.
I would not get to sleep because you always have nightmares.
Eu não conseguiria dormir porque você sempre tem pesadelos.
I try to stay as long as I can to catch you and one of them
Eu tento ficar o máximo que posso para te pegar tendo um deles
and when that happens, I kiss his forehead while you still asleep,
e quando isso acontece, eu beijo sua testa durante seu sono
because once you feel my touch,
porque depois de sentir meu toque,
you smile and shows me an amazingly angelic countenance.
você sorri e me mostra um semblante impressionantemente angelical.
Then I can sleep.
Então eu posso dormir.

Nenhum comentário: